مالکی گفت: ۳ هزار و ۸۶۱ هکتار از اراضی استان ها شناسایی و سند آن اخذ شده است.

آقای ارسلان مالکی گفت: ۳ هزار و ۸۶۱ هکتار از اراضی شناسایی و سند آن اخذ شده و مراحل در اختیار گذاشتن برای طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها در حال انجام است.
 
به گفته او، ۳ هزار و ۵۴۳ هکتار از اراضی شناسایی شده هم باقی‌مانده که با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باید در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده شود.
 
معاون وزیر راه وشهرسازی می گوید:  ۲ هزار و ۱۴۴ هکتار از اراضی شناسایی‌شده و از دستورکار تامین مسکن طرح نهضت ملی مسکن خارج شده است، این اراضی در راستای مولدسازی در وزارت اقتصاد یا به علت مشکلات موجود از دستورکار طرح خارج شده‌اند.
 
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با دسترسی به سامانه سادا به سازمان ملی زمین و مسکن تشخیص‌ها و شناسایی‌ها سرعت  گرفته و دقیق‌تر می شود.
 
او با توضیح اینکه تاکنون اجازه این دسترسی برای ما صادر نشده و پاسخ رسمی و کتبی هم دریافت نکرده‌ایم، گفت: ما مجدد با همکاران در وزارت اقتصاد مکاتبه می‌کنیم که این دسترسی را در صورت امکان به ما بدهند.
 
مالکی می گوید: این دسترسی اگر به صورت اتصال سامانه‌ها باشد شاید از نظر مسائل فنی و زیرساختی کمی زمان‌بر باشد، بنابراین اگر دسترسی آفلاین به این سامانه داشته باشیم یا حتی اطلاعات موجود در این سامانه را به صورت دستی به ما داده شود، شناسایی ما هم سرعت بیشتری می‌گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار