استاندار آذربایجان شرقی گفت:دولت مردمی و انقلابی در همراهی با سپاه پاسداران هیچ تردیدی ندارد و ما آماده‌ایم به عنوان سربازان کوچک انقلاب در دفاع از امنیت میهن اسلامی، محرومیت‌زدایی و امور فرهنگی در خدمت این نهاد مقدس باشیم.

عابدین خرّم در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا، با اشاره به حمایت‌های بی‌نظیر رهبری از نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در جبهه مقاومت، گفت: امروز سپاه پاسداران تنها یک ساختار سازمان‌یافته در داخل کشور نیست بلکه تمام نیرو‌های آزادی‌بخش جهان اسلام خود را جزو جبهه مقاومت به فرماندهی سپاه می‌دانند و در واقع امروز سپاه چند میلیونی در جهان اسلام شکل یافته است.

او با اشاره به تصویب طرح اخیر رژیم‌های غربی وابسته به آمریکا و اسرائیل در پارلمان اروپا، گفت: دشمنان به عنوان یک مساله تبلیغی و سیاسی بر روی این موضوع مانور می‌دهند و تحلیل‌گران خود آن‌ها هم این طرح را از پیش شکست‌خورده می‌دانند.

او با بیان اینکه دشمنان انقلاب بعد از استقرار دولت سیزدهم، دو اقدام توطئه‌آمیز را شروع کردند، گفت: دشمن با تشدید تحریم‌های اقتصادی و اغتشاشات  به دنبال این بود که دولت انقلابی موفق نشود که در هر دو اقدام شکست خورد و سهم سپاه در هر دوی این حرکت‌ها تاثیرگذار بود.

 

 

برچسب ها: سپاه پاسداران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار