استاندار آذربایجان شرقی گفت: در مقابل تبلیغات شبانه روزی الگو‌های غربی و نقشه‌های شوم دشمن، اقدامات کافی در خصوص معرفی الگو‌های عفاف و حجاب انجام نگرفته است.

عابدین خرم گفت: فضای مجازی و محتوای  چند رسانه‌ای از اثرگذارترین ملزومات در حوزه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف هستند و باید از این‌ها استفاده به جا و کاربردی شود.

او افزود: تکالیف و وظایف هر کدام از دستگاه‌های مرتبط با این حوزه کاملا مشخص است و دیگر زمان قصور و کم توجهی نیست. همه می‌بایست با دقت و پشتکار، صبر و برنامه عمل کنند.

محمدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و دبیر کارگروه نیز گفت: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه اولویت ما در حوزه حجاب و عفاف است و در تمامی زمینه‌ها از تولید گرفته تا آموزش و مدیریت لازم الاجرا است.

سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا نیز گفت: حجاب مختص بانوان نیست و زیست عفیفانه مستلزم رعایت مردان نیز هست و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی باید با روال منطقی و فکر شده عملیاتی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۲۹ ۲۹ دی ۱۴۰۱
با اجبار فقط وضعیت خرابتر میکنید و‌ زمینه اغتشاشات را فراهم میکنید. اگه قرار به اجبار بود خداوند خودش فرشته احضار میکرد همه رو به زور درست میکرد نیازی به شما نداشت. باید قلب را تسخیر کرد و اون هم نیازمند به برنامه های متنوع و شادبخش فرهنگی هست