رزمایش نسل حاج قاسم از طرف سپاه ناحیه ویژه تبریز برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ویژه تبریزدر این مراسم گفت: هدف از این برنامه فرهنگ سازی برای عفاف و حجاب در جامعه است و از امروز هادیان فرهنگی و دختران حاج قاسم در گروه‌های مختلف در نقاط مختلف تبریز با اقدامی ابتکاری و با اهدای هدایایی به بانوان و خواهران خود آنان را به رعایت عفاف و حجاب و رعایت حریم خانواده‌ها تشویق و ترغیب خواهند کرد.

خانم کاظمی افزود: این هادیان فرهنگی تا پایان ایام فاطمیه در نقاط پر رفت و آمد تبریز و در روز‌های آینده در نقاط مختلف تبریز فعالیت خواهند کرد و طرح بانوان پاکدامن بهشتی را اجرا خواهند نمود.

او گفت: از کسانی که ایده‌های خلاقانه و جذاب برای رعایت عفاف و پوشش اسلامی و رعایت ارزش‌های خانواده دارند استقبال می‌کنیم.

 فرماندار شهرستان تبریز نیز گفت: دشمن با قدرت تبلیغاتی و به کار گیری رسانه‌های متعدد و با انواع ترفند‌ها سعی در القای یأس و ناامیدی و عقب ماندگی به مردم کشورمان بویژه نسل جوانمان دارد و راه برون رفت از این مشکلات را نیز حذف حاکمیت دینی وبراندازی نظام معرفی می‌کند.

آقای جعفری افزود: رسانه‌ها و کتاب‌های درسی و فرهیختگان ما نیز باید تلاش کنند با نسل جدید با زبان نرم و اقناعی و تبیینی سخن گفته و آنا را با اهداف دشمنان آشنا نمایند.

او گفت: زبان لین (با تشدید‌ی) و همراه با خیرخواهی دراقدامات فرهنگی اثرگذار خواهد بود.

برچسب ها: عفاف و حجاب ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار