رهبر حزب راست مجمع ملی فرانسه در مصاحبه‌ای به انتقاد از رفتارهای رئیس‌جمهور این کشور پرداخت.

«مارین لوپن» رهبر حزب راست مجمع ملی فرانسه، در مصاحبه اخیر خود با تلویزیون سنگالی آی‌تی‌وی، تاکید کرد هیچ کسی از تحقیر‌های «امانول مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، در امان نیست و او فقط آفریقایی‌ها را تحقیر نمی‌کند، بلکه فرانسوی‌ها هم هدف این رفتار او هستند.

لوپن که پس از دیدار با رئیس‌جمهور سنگال این مصاحبه را انجام داد، رفتار‌های مکرون را در سطح ملی و بین‌المللی مورد انتقاد قرار داد، او که طرفدار جایگاهی برای این کشور آفریقایی در شورای امنیت سازمان ملل است، دلیل تنفر از فرانسه در میان آفریقایی‌ها را رفتار‌های رهبران این کشور و به طور خاص امانوئل مکرون دانست و گفت: «درک می‌کنم که آفریقایی‌ها از این محبت من تعجب می‌کنند، دلیل آن هم رفتار‌های امانوئل مکرون است. اما آفریقایی‌ها تنها هدف این رفتار او نیستند و او فرانسوی‌ها را هم تحقیر می‌کند. او کل دنیا را تحقیر می‌کند، حتی مردمی که خودش رهبری می‌کند.»

مارین لوپن که رقیب انتخاباتی مکرون هم بود، بار‌ها به انتقاد از رفتار‌های او پرداخته است. او پیشتر سیاست جنگ انرژی ضد روسیه در حالیکه فرانسه خود گرفتار کمبود سوخت است را احمقانه خواند. او قبلتر هم گفته بود که تحریم‌هایی که اتحادیه اروپا اعمال کرده، تأثیری بر روسیه ندارد؛ بلکه مجازات فرانسوی‌ها به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
همه تون باهم متحد شید مکرون رو مسخره کنید
آخرین اخبار