کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش ۴ هزار و ۶۵۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۶ واحدی قرار گرفت.

خانم رباب وفایی گفت: هرچند بازار دومین روز بهمن را منفی شروع کرد، اما در نیمه‌ی دوم شاهد افزایش تقاضابودیم و با ثبت ۸ هزار میلیارد تومان معاملات خرد ، روز منفی متعادلی را پشت سرگذاشتیم.

او می گوید: این نوسانات بیشتر تحت تاثیر عملکرد پاییز شرکت‌ها و روابط دیپلماتیک ایران و اتحادیه اروپا بود. دلار همچنان می‌تازد و فاصله‌ی دلار نیمایی و آزاد روز به روز بیشتر می‌شود! به نظر می‌رسد فضای نوسانی این روز‌ها با توجه به گزارشات ۹ماهه فرصت مناسبی برای اصلاح پرتفو‌ها باشد. با توجه به میانگین نرخ‌های پاییز محصولات شرکت ها ذهنیت بهتری برای پیش بینی عملکرد زمستان خواهیم داشت.

به گفته وفایی، بهترین گزارشات پاییزی مربوط به صنایع غذایی، دارویی، سیمان ، کاشی و قطعه ساز‌ها بود که ناشی از عدم فروش دستوری است. علاقه‌مندان به شرکت‌های صادراتی و کامودیتی‌ها نیم نگاهی به اقتصاد چین به عنوان محرک قیمت‌های جهانی فلزات پایه دارند. مجموع  صف خرید امروز بازار سرمایه ۶۲۳میلیارد تومان و مجموع صفوف فروش ۱۶۳میلیارد تومان بود وشاهد ورود ۳۷۲میلیارد تومان  پول افراد حقیقی حقیقی در سهام و حق تقدم بودیم.

او گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش ۴ هزار و ۶۵۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۶ واحدی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
سود پالایشی یکم هم به سهامدار ندادن به بهانه ی رساندن به ناو
با رشد وحشتناک سکه و طلا الان دارایکم و پالایش باید بالای 20 هزار تومن باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
دارایکم و پالایش اوج وقاحت سازمان بورس
آخرین اخبار