صبح امروز بتن ریزی عرشه غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی اراک با حجمی بالغ بر ۱۶۰۰ مترمکعب آغاز شد.

عملیات بتن ریزی عرشه ضلع غربی طع غیرهمسطح میدان امام خمینی اراک صبح امروز دوم بهمن ماه با حجمی بالغ بر ۱۶۰۰ متر مکعب آغاز شد.

کریمی شهردار اراک گفت:بتن‌ریزی ضلع شرقی این طرح به اتمام رسیده و ضلع غربی آن از ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) با وجود هوای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر آغاز شد و تا پایان وقت امروز به پایان می‌رسد.

کریمی با اشاره به اینکه مساحت پل سازی ۱۳۰۰ مترمربع و آرماتوربندی ۳۲۰ تن می‌باشد، افزود: بر اساس برنامه‌زمان بندی، پیشرفت تقاطع غیرهمسطح امام خمینی اراک باید ۲۲ درصد باشد، اما هم‌اکنون به بیش از ۳۲ درصد رسیده است.

او اضافه کرد: بتن‌ریزی ضلع شرقی این تقاطع یک‌هزار و ۶۰۰ مترمکعب در یک‌هزار و ۳۰۰ متر مربع انجام می‌شود.

شهردار اراک بیان کرد: تاکنون در راستای اجرای این طرح، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای تکمیل آن حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است و این مبلغ به جز تملکات است.

او ادامه داد: برنامه زمان‌بندی برای اتمام این طرح بزرگ، ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۳ است و همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا در موقع مقرر و یا زودتر از مهلت تعیین شده، به اتمام برسد.

کریمی گفت: اقدامات گسترده‌ای در راستای جابه‌جایی تاسیسات، تملکات، رفع معارضین و انحراف ترافیک صورت گرفته و اجرای طرح با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.