هاشمی گفت: با توجه به سرمای هوا و افت فشار گاز به ویژه در این ایام، احتمال قاچاق سوخت افزایش یافته است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بحث قاچاق ارز و کالا است و دولت سیزدهم نیز با تمام توان سعی در برطرف کردن این دغدغه دارد.

وی افزود: استان سمنان به دلیل نزدیکی به پایتخت، قرار گرفتن در مسیر مرز شرقی کشور و همچنین وسعت و راه‌های مواصلاتی بسیار، نیازمند تمهیدات و تلاش‌های بیشتر در حوزه مبارزه با قاچاق ارز و کالا است.

استاندار سمنان بیان کرد: با وجود مردم متدین و دیندار استان، شاهد اتفاقات کمتری در این حوزه هستیم و اغلب کشفیات، از خودرو‌ها و وسایل نقلیه عبوری از این استان، ضبط شده که در این زمینه نیز نیازمند پیگیری و توجه بیشتر به ویژه در گلوگاه‌های موجود در استان هستیم.

هاشمی با بیان اینکه با توجه به سرمای هوا و افت فشار گاز به ویژه در این ایام احتمال قاچاق سوخت افزایش یافته است که باید در این حوزه تدابیر لازم انجام پذیرد، تاکید کرد: استان سمنان به دلیل دارا بودن صنایع وسیع و همچنین در راستای حمایت از آنان نیازمند تلاش بیشتری در حوزه مبارزه با قاچاق است تا ضرری متوجه صنایع نشود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی برای توزیع نهاده‌های دامی برای جلوگیری از سواستفاده دلال‌ها و واسطه‌های موجود در این حوزه مدیریت کنند، تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی سال و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در ابتدای سال جدید، نظارت بر بازار افزایش یابد تا از مشکلات احتمالی در این حوزه پیشگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.