تا پایان امسال حدود ۱۰۰ موتورخانه بهینه سازی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از اصلاح و بهینه سازی ۵۰ واحد موتورخانه در نه ماهه امسال خبر داد.

جهانبخش سلیمیان گفت: تاکنون ۷۷۷ مشترک در طرح بهینه سازی موتورخانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود ۶۲۰ مشترک خانگی، تجاری و اداری مشمول این طرح هستند.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون ۹۰ موتورخانه اصلاح و بهینه سازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری به برنامه‌های آینده این شرکت برای اجرای اصلاح و بهینه سازی موتورخانه‌های مسکونی و اداری اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال حدود ۱۰۰ موتورخانه بهینه سازی شوند.


بیشتر بخوانید


سلیمیان گفت: اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری همگام و همراستا با سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت است که اجرای آن در استان می‌تواند علاوه بر کاهش چشمگیر گاز بها و صرفه جویی در مصرف گاز بخش‌های خانگی و تجاری، منجر به افزایش قابلیت اطمینان، پایداری و استمرار جریان گاز در بخش‌های صنعتی و به تبع آن حفظ هرچه بیشتر محیط زیست شود.

وی با اشاره به رایگان بودن اینطرح برای مشترکین مشمول، گفت: اجرای این طرح در قالب تنظیم مشعل‌های موتور خانه، نصب رسوب گیر و عایق کاری تاسیسات است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه افزود: مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار