مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از انجام هفت هزار و ۲۶۱ مورد بازدید از ادارات استان در خصوص صرفه‌جویی مصرف گاز خبر داد.

جهانبخش سلیمیان با اشاره به مدیریت مصرف انرژی در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، تعطیلی روز پنجشنبه و نظارت بر نحوه صرفه‌جویی گاز در ادارات در کاهش مصرف انرژی موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از انجام هفت هزار و ۲۶۱ مورد بازدید از ادارات استان در خصوص صرفه‌جویی مصرف گاز خبر داد و گفت: در این بازدید‌ها یک هزار و ۹۵۳ مورد اخطار صادر و گاز ۳۶ اداره استان قطع شد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اجرای طرح سرویس دستگاه‌های گرمایشی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان افزود: تاکنون ۷۰ مورد موتورخانه ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی استان سرویس شده است و این دستگاه‌ها از طرح بهینه‌سازی استفاده کرده‌اند که این موضوع کاهش ۳۰ تا ۱۰ درصدی مصرف انرژی در پی داشته است.

سلیمیان اضافه کرد: روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از شروع فعالیت و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از پایان فعالیت ادارات ضروری است و وسایل گرمایشی در ساعات غیراداری و روز‌های تعطیل باید خاموش باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار