مریل استریپ در فصل سوم سریال «تن‌ها قتل‌های ساختمان» به سلنا گومز پیوست.

به نقل از ورایتی، مریل استریپ به بازیگران فصل سوم «تن‌ها قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) در شبکه هولو (Hulu) پیوست.

این خبر توسط ستاره سریال، سلنا گومز در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر شده است، اعلام شد. هنوز مشخص نیست که آیا استریپ به عنوان بازیگر مهمان، یا ثابت در این سریال ظاهر خواهد شد.

این مجموعه کمدی، درام داستان چارلز هدن ساویج (با بازی استیو مارتین)، الیور پاتنم (با بازی مارتین شورت) و میبل مورا (با بازی سلنا گومز) را دنبال می‌کند؛ همسایه‌هایی در ساختمانی به نام آرکونیا در منطقه آپر وست ساید (Upper West Side) که اتفاقات پادکست‌های جنایی در واقعیت رخ می‌دهند.

در فصل ۱، آن‌ها قتل همشهری خود، تیم کونو (جولیان سیهی) را کشف کردند و در فصل ۲ آن‌ها همین کار را برای رئیس هیئت مدیره ساختمان، بانی فولگر (جین هودیشل) انجام دادند - در حالی که سعی داشتند نام خود را پاک کنند. تینا فی نیز بازیگر این مجموعه است.

استریپ برنده سه جایزه امی، سه جایزه اسکار و سه گلدن گلوب، بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «انتخاب سوفی»، «خارج از آفریقا»، «جولی و جولیا»، «شیطان پرادا می‌پوشد»، «ماما میا!» و دیگر فیلم‌های مطرح، شناخته شده است. در تلویزیون، آثار اصلی او شامل مینی سریال «هولوکاست» در سال ۱۹۷۸، «فرشتگان در آمریکا» محصول ۲۰۰۳ و فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» شبکه HBO است.

فصل ۳ زمانی آغاز می‌شود که چارلز، الیور و میبل در تلاش هستند تا بفهمند چه کسی بن گلنروی (پل راد) را کشته است. در پایان فصل دوم، گلنروی در حالی که در نمایشی در برادوی در کنار چارلز به کارگردانی الیور اجرا می‌کرد، روی صحنه جان خود را از دست داد.

مارتین با همکاری جان هافمن «تن‌ها قتل‌های ساختمان» را ساخت. مارتین، هافمن، شورت و گومز در کنار دن فوگلمن و جس روزنتال تهیه‌کنندگان اجرایی این کار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار