بی تفاوتی نتانیاهو نسبت به اسیر صهیونیستی نزد حماس

نتایناهو در اولین واکنش خود نسبت به ویدیوی اسیر صهیونیستی در سخنانی بی تفاوت گفت این اسیر آنچه را می‌دانستیم تایید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به ویدیو اسیر این رژیم در سخنانی که حکایت از بی تفاوتی او  داشت مدعی شد: ویدیوی اسیر ما در دست حماس، آنچه را که ما از زنده بودن او می‌دانستیم تایید می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی اسپوتنیک؛ کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از بنیامین نتانیاهو در توضیح ویدئوی جنبش حماس که روز دوشنبه از آوراهام مانگِستو اسیر صهیونیستی- که از سال ۲۰۱۴ در اسارت این جنبش است -، منتشر کرد، گفت: اطلاعاتی که اسرائیل در اختیار دارد، آنچه را حماس نشان داده است که او هنوز زنده است تایید می‌کند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر با بیان اینکه از طریق نوار ویدئویی حماس تایید شد که مانگِستو زنده است و مسئولیت حفظ جان او بر عهده این جنبش است، گفت: «وضعیت جسمانی اسیر اسرائیلی خوب نیست.»

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، دوشنبه پیامی ویدئویی از "آوراهام مانگِستو" که از سال ۲۰۱۴ در بازداشت است، منتشر کردند که او در این فیلم از رژیم صهیونیستی خواست تا برای آزادی اش تلاش کنند.

مانگِستو که اتیوپیایی الاصل است در این کلیپ گفت: «من و همرزمانم پس از این سال‌های طولانی رنج و درد تا کی اینجا در اسارت بمانیم؟ دولت اسرائیل و اسرائیلی‌ها کجا هستند تا سرنوشت ما را مشخص کنند؟.»

این پیام به مناسبت تغییر پست در ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و انتصاب هرتزی هالوی به عنوان فرمانده جدید بجای فرمانده قبلی آویو کوخاوی منتشر شده است.

گردان‌های القسام در پیام خود اعلام کردند: ما بر شکست آویو کوخاوی رئیس سابق ستاد ارتش صهیونیستی و نهاد او و دروغ او به اسرائیلی‌ها از طریق دستاورد‌های ادعایی و توهم آمیز تاکید می‌کنیم و جایگزین او یعنی هرتسی هالوی باید خود را برای تحمل بار این شکست و پیامد‌های آن آماده کند.

گردان‌های عزالدین القسام چهار صهیونیست را در نوار غزه در اسارت خود دارند که عبارتند از: شائول آرون، هدار گولدن، آوراهام مانگِستو و هشام السید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار