سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی، شهری و روستایی استان شناسایی شود، گفت: این نقاط برای اصلاح و رفع به دستگاه‌های متولی از جمله راهداری اعلام شود.

علی حیدری ۲۷ دی‌ماه در جلسه راهبردی کاهش تصادفات جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شاهد افزایش ۵۰ درصدی تصادفات درون شهری در استان هستیم، اظهار کرد:، اما باوجود افزایش ۲۴ درصدی تردد خودرو‌ها در محور‌های برون شهری استان، تصادفات جاده‌ای در این بخش تنها دو درصد افزایش داشت که طبیعی است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باید خودرو‌های گشت پلیس راهور و پلیس‌راه مجهز به دستگاه تست الکل شوند تا از رانندگان پرخطر تست گرفته شود و در صورت مثبت شدن تست بتوان اعمال قانون کرد.


بیشتر بخوانید


وی ساماندهی محور‌های منتهی به پیست بارده و کوهرنگ در امسال‌  و سال‌های آینده در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: این کار باید مرحله به مرحله انجام شود.

حیدری با تاکید بر اینکه نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی، شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری شناسایی شود، خاطرنشان کرد: این نقاط برای اصلاح و رفع به دستگاه‌های متولی از جمله راهداری اعلام شود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: جلسات شورای ترافیک و مرتبط با آن به‌صورت مستمر در استان و شهرستان‌ها برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار