رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح زمستانه خدمات‌رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران از ۲۳ آذرماه سال‌جاری با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس و جمعیت هلال‌احمر آغاز شده است و به‌مدت سه ماه ادامه دارد.

سرهنگ غلامعلی نوربخش در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: نبود پارکینگ، سرویس بهداشتی و عرض کم جاده‌ها از مشکلات راه‌های ارتباطی منتهی به پیست‌های اسکی استان به‌ویژه در بارده شهرستان بن به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: برای ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در طرح زمستانه و نوروز ۱۴۰۲ تابلو‌های راهنما و اطلاع‌رسانی نصب شود.


بیشتر بخوانید


نوربخش پیش‌بینی مکان‌هایی برای اقامت اضطراری مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: پیش‌بینی بالگرد اورژانس هوایی، تجهیز راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر و تقویت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در جاده‌های کوهستانی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: رفع محدودیت تردد اتوبوس در برخی مسیر‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری مانند جاده ناغان کیار به ایذه خوزستان پس از بازدید فنی، رفع نواقص موجود و حذف نقاط حادثه‌خیز امکان‌پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار