کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش باران در اکثر مناطق استان و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی کرمان پیش بينی می شود.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان‌کرمان، کمی ابری در برخی مناطق تمام ابری است، گفت: امروز در اکثر مناطق بارش باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود. 

او افزود: این سامانه بارشی  تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان  بیان کرد: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و حرکت روان آب ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

او با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه سرمای شدید و یخبندان را خواهیم داشت، بیان کرد: به دلیل ماندگاری هوای سرد، کشاورزان، باغداران، گلخانه داران و سالن های پرورشی به خصوص در جنوب استان کرمان برای جلوگیری از خسارت سرمازدگی، تمهیدات لازم را انجام دهند.

او گفت: احتمال مه گرفتگی، کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی و لعزندگی جاده ها و معابر نیز طی این روزها  پیش بینی می شود.

سلاجقه افزود :منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و صبح امروز لاله زار با دمای ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

او  حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۸ دی ۱۴۰۱
یخ زدیم
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۸:۰۱ ۲۸ دی ۱۴۰۱
چرا دبستانهای باغین تعطیل نمیشه هوا خیلی سرده و همه جا یخ زده واقعا برای دبستانیها سخته
آخرین اخبار