۳۲ پایگاه امدادی هلال احمر در پی هشدار نارنجی هواشناسی، طی روز‌های آینده برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در حالت آماده باش کامل هستند.

کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌ جنوبی گفت: با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی، نیرو‌های هلال احمر خراسان جنوبی در ۳۲ پایگاه امدادی به حالت آماده‌ باش درآمدند.

او افزود: سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز وارد استان می‌شود که در این جهت ۱۲۰ نجاتگر تخصصی به صورت شبانه روزی در پایگاه‌های موقت و ثابت استان آماده ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان هستند.


بیشتر بخوانید


کاوسی با اشاره به کاهش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا و تشدید سرما و یخبندان از چهارشنبه ۲۸ دی تا ۲ بهمن در استان، بیان کرد: در جهت اجرای طرح زمستانه تمامی پایگاه‌های ثابت، موقت، تیم آنست واکنش سریع و امداد هوایی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تأکید بر اجتناب از سفر‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات طی این مدت، عنوان کرد: مدیریت بهینه مصرف سوخت به ویژه گاز و برق در این ایام، موجب می‌شود تا سایر هموطنان در مناطق سردسیر بتوانند از انرژی مستمر برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.