صدور گواهینامه موتور سیکلت در روستا‌های بستان آباد

پلیس در قالب میز خدمت و برای رفاه روستاییان صفر تا صد خدمات صدور گواهینامه را به درب منزل روستاییان بستان آباد برده است.

 خدمات صدور گواهینامه موتور سیکلت با همکاری شورای اسلامی ، دهیاری‌ها و راهداری بستان آباد از ثبت نام، معاینات پزشکی تا برگزاری آزمون و تحویل گواهینامه همگی در روستای محل سکونت متقاضیان انجام می‌گیرد.

موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه راحت مورد استقبال بسیاری از مردم به ویژه در روستا‌ها برای گذران زندگی و انجام امور روزمره است.

با اینهمه مزیت موتورسیکلت همچنان از پرخطرترین و حادثه سازترین وسایل نقلیه به شمار می‌رود که سهم بسزایی در تصادفات و مرگ و میر سوانح جاده‌ای دارد.

نداشتن مدارک رانندگی و گواهینامه برای راکبان موتورسیکلت آن‌ها را در تصادفات و سوانح با مصیبت‌های مضاعف روبرو می‌کند به طوری که مجبور می‌شوند حتی در صورت مقصر نبودن هم خسارت طرف مقابل را هم پرداخت کنند. همچنین به دلیل نداشتن گواهینامه از مزایای بیمه نیز بی بهره هستند.

پلیس امیدوار است با اجرای این طرح علاوه بر ارتقای سطح دانش و سواد ترافیکی موتور سواران، سوانح و تصادفات جاده‌ای موتورسیکلت‌ها هم کاهش چشمگیری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.