فعالیت دانشگاه‌ها و مدارس امروز دوشنبه حضوری و ادارات بر اساس مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

فعالیت دانشگاه‌ها و مدارس امروز دوشنبه حضوری و ادارات بر اساس مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

در این اطلاعیه، آمده است: به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند؛ فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها و مراکز آموزشی اعم از دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه و مدارس آموزش و پرورش از فردا دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ به شرایط عادی باز می‌گردد.

اطلاعیه حاکیست:‌ضمنا ساعت آغاز به کار کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان از ساعت ۹ اعلام می‌شود، همچنین کلیه دستگاه‌ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی از ساعت ۱۵ تا ۸:۳۰ صبح روز بعد می باشند، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان، صنعت گران، تولیدکنندگان، اصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار