مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: تمامی راه‌های روستایی استان همدان امروز به طور کامل بازگشایی می شود.

صفر صادقی‌راد با اشاره به برف روبی و نمک پاشی ۱۸ هزار و ۵۶۳ کیلومتر باند از راه‌های همدان افزود: بارش برف سنگین از ساعات اولیه بامداد دیروز -شنبه ۲۴ دی‌ماه- تقریبا در تمامی محور‌های استان همدان آغاز شده است و عوامل راهداری همچنان درگیر برف‌روبی و نمک‌پاشی محور‌های مواصلاتی هستند.

او تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و با تلاش جهادی عوامل راهداری استان تاکنون هیچ یک از محور‌های استان به جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان مسدود نیست.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: احتمال وقوع پدیده کولاک در همه گردنه‌ها و محور‌های استان وجود دارد و این مستلزم پرهیز از سفر‌های غیرضروری بوده و تردد فقط با استفاده از زنجیرچرخ و رعایت سرعت مطمئنه امکان پذیر خواهد بود.

صادقی راد گفت: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی استان از ابتدای صبح امروز بعد از بازگشایی راه‌های اصلی آغاز شده و تاکنون ۱۰۹۸ مورد راه روستایی بازگشایی صورت گرفته است.

او تاکید کرد: به علت بارش سنگین برف در برخی از مقاطع روستایی فقط دستگاه بلدوزر قادر به فعالیت است که همکاران بنده هم اکنون نیز مشغول بازگشایی راه‌های روستایی باقی مانده هستند که تا ساعاتی دیگر تمامی راه‌های روستایی استان همدان به طور کامل بازگشایی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار