معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: سطح محور‌های استان لغزنده است و رانندگان با زنجیرچرخ تردد کنند.

جواد نگاهداری با بیان اینکه تردد در محور‌های استان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است، افزود: سطح محور‌های استان لغزنده است و از رانندگان درخواست داریم حتماً با زنجیرچرخ تردد کنند.

او بیان کرد: تمام محور‌های شریانی استان باز است، اما نگران هستیم در ساعات آینده درگیر کولاک شویم.

نگاهداری با بیان اینکه تمام جاده‌های استان برفی است ادامه داد: از ابتدای ساعات اولیه بارش برف عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح جاده‌ها آغاز شده است.

او گفت: ۵۸۰۰ تن ماسه و نمک در محور‌های استان پاشیده شده است و ۱۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر راه برف روبی شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: ۲۵ محور روستایی استان مسدود است و پس از برف روبی محور‌های شریانی استان راه‌های روستایی نیز بازگشایی خواهد شد.

او با بیان اینکه نگران کولاک در محور‌های استان هستیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم زیادی از برف در اطراف محور‌های استان وجود دارد در صورتی‌که باد شدت بگیرد کولاک رخ داده و منجر به کاهش دید رانندگان و گیر کردن خودرو‌ها خواهد شد که بر این اساس از هلال احمر نیز درخواست کردیم نیرو‌های امدادی‌اش در محور‌های استان حضور یابند.

نگاهداری با تأکید بر اینکه ۳۵ راهدارخانه استان برای اسکان اضطراری آماده سازی شده است، تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون ۲۰۵ خودروی گرفتار در برف از سوی نیرو‌های راهداری کمک رسانی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.