رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه‌ای، به صورت غیرمجاز در مهاباد متلاشی شد و در همین راستا پنج نفر نیز دستگیر شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش اداره اطلاعات مهاباد مبنی بر رصد اطلاعاتی برخی از دلالان و پیمانکاران توزیع آرد یارانه‌ای در سطح این شهرستان، مشخص شد که تعدادی از آنان به صورت سازمان یافته و گسترده مرتکب اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی از طریق خرید و فروش آرد یارانه‌ای بصورت غیر مجاز شده‌اند.

وی ادامه داد: این اشخاص از طریق ارتباط با نانوایان سطح شهرستان اقدام به خرید و جمع آوری آرد یارانه‌ای از آنان کرده و بصورت آزاد به فروش می‌رساندند که این امر موجب بروز مشکلات جدی در حوزه آرد و نان شهرستان مهاباد و بروز نارضایتی عمومی شده بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: نظر به اهمیت و حساسیت امر، موضوع بلافاصله در دستور کار دستگاه قضایی مهاباد قرار گرفته و بازپرس مربوطه بقید فوریت دستور‌های لازم را صادر که ۵ نفر در این خصوص شناسایی و بازداشت و پس از تفهیم اتهام به منظور انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مرتبطین با قرار قانونی روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.