حجت الاسلام محسن مظاهری گفت: گشت ارشاد مسئولان با همراهی تک تک مردم و فعال کردن گروه‌های نظارتی اجرایی می‌شود.

او در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان از گشت ارشاد مسئولان به عنوان اولویت نخست ستاد نام برد و افزود: گشت ارشاد مسئولان برای مراقبت درباره عمل به قانون است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه، لازمه آن را خدمت صادقانه به مردم بیان و اضافه کرد: مطالبه جدی ما از دستگاه‌های مسئول عمل به وظایفشان در اجرای قانون است.

حجت‌الاسلام مظاهری، اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری را اولویت سوم خواند و برنامه‌ریزی در این زمینه را خواستار شد.

او بر تشکیل شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمام بخش ها، ادارات و نهاد‌ها تأکید و اظهار کرد: از وظایف این شورا‌ها برگزاری جلسات بصیرتی و تبیین حقایق انقلاب اسلامی است، چون دشمن در تلاش است با فریب رسانه‌ای انقلاب و نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و مردم را ناامید کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به اهمیت مطالبه گری پرداخت و افزود: تشکیل گروه‌های مطالبه گری مردمی در راستای امید آفرینی است و به عنوان مثال هیئت‌های مذهبی می‌توانند در این زمینه فعال شوند.

حجت‌الاسلام مظاهری صیانت از حجاب، عفت عمومی و امنیت اخلاقی را وظیفه حاکمیت دینی دانست و گفت: اگر حاکمیت دینی شعائر دینی را در جامعه پیاده نکند ماهیت خود را از دست می‌دهد، در این زمینه ستاد امر به معروف، اجرای قانون عفاف و حجاب و اجرای ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ جدید شورای امنیت کشور در این خصوص را از مسئولان مطالبه می‌کند.

او با تاکید بر تذکر لسانی در جامعه یادآور شد: تذکر واجب شرعی است که از هیچ‌کس ساقط نمی‌شود و گروه‌های تذکر لسانی به روال گذشته باید فعال باشند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان اصفهان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی دولتی، به نصب بنر رعایت حجاب در ورودی ادارات خود، همچنین تذکر به افرادی که شئون اسلامی را رعایت نمی‌کنند، ملزم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.