رفع مشکل آب اصفهان، مطالبه‌ای مردمی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر، آن را پیگیری می‌کند.

معاون امور استان‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امربه معروف کشور در جلسه‌ای که با حضور دبیر ستاد امربه معروف و اعضای صنف کشاورزان اصفهان همچنین رئیس حوزه زاینده‌رود در دفتر معاون آب و آبفای وزیر نیرو برگزار شد گفت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه گری از مسئولان در خصوص مطالبات مردم است.

حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده ادامه داد: با توجه به وضع آب اصفهان و دغدغه رهبر انقلاب در این خصوص وظیفه خود دانستیم تا درباره پیشرفت طرح‌های دردست اجرا و اطلاع رسانی به مردم این جلسه را تشکیل دهیم.

او زاینده رود را رودی بین المللی توصیف و اضافه کرد: بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به کشور ما سفر می‌کنند ایران را با اصفهان و اصفهان را با زاینده‌رود آن می‌شناسند، بنابراین همگی باید اهتمام جدی داشته باشند تا رودی را که سبب حیات این شهر فرهنگی بوده حفظ کنند.

معاون ستاد امر به معروف کشور تصریح کرد: ما در هر جای کشور که مردم در مسائل مختلف مطالباتی را مردم داشته اند پیگیری کردیم و صدای رسای مردم شدیم.

در ادامه حجت الاسلام مظاهری دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان به وضع آب اصفهان و خشکی زاینده رود اشاره کرد و افزود: وضعیت آب اصفهان و زندگی زاینده‌رود فقط به استان اصفهان محدود نمی‌شود، بلکه در گستره ملی مطرح است و همه مسئولان کشوری باید از این میراث گرانبها را که از گذشته به دست نسل امروز رسیده حفظ و حراست کنند.

او به مطالبه کشاورزان در خصوص احیای زاینده رود را به حق دانست و گفت: به نظر می‌رسد دولت اراده جدی برای رفع مشکل آب اصفهان دارد و امیدواریم طرح‌های تامین آب زودتر به نتیجه برسد.

در این جلسه مسئولان وزارت نیرو گزارشی از اقدامات خود برای رفع مشکل آب استان اصفهان ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار