معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با اشاره به بارش برف در بسیاری نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین بارف را از سنقر و کلیایی به میزان ۳۱ سانتی‌متر اعلام کرد.

علی محمد زورآوند معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته بیشترین بارش برف را از سنقروکلیایی به میزان ۳۱ سانتی‌متر داشتیم. بارش ثبت شده برف در شهر کرمانشاه چهار سانتی‌متر بوده است.

وی میانگین بارش سامانه اخیر برای استان را تاکنون ۲۶.۶ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: در این مدت بارش ثبت شده در کرمانشاه ۲۸.۶ میلی‌متر بوده و بیشترین بارش سطح استان نیز در روانسر و حدود ۴۸.۹ میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه میانگین کل بارش استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون را ۱۱۷.۹ میلی‌متر عنوان کرد که نسبت به سال گذشته شش درصد بیشتر شده، اما از میانگین بلندمدت ۳۷ درصد کمتر است.

زورآوند درباره پیش‌بینی هوای استان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این سامانه ناپایدار تا اواخر وقت امروز (یکشنبه) از جو کرمانشاه خارج شود.

وی با بیان اینکه بارش در نواحی غربی استان تقریبا به اتمام رسیده، گفت: امکان تداوم بارش‌ها در نواحی شمالی و شرقی استان تا اواخر وقت امروز وجود دارد، اما سامانه به تدریج در حال خروج از استان می‌باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۸:۲۰ ۲۷ دی ۱۴۰۱
مناسفانه در این ایام بارش برف خدمت رسانی شهرداری سنقر بسیار ضعف بوده و مردم اصلا راضی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۸:۱۷ ۲۷ دی ۱۴۰۱
متاسفانه عملکرد شهرداری سنقر در این ایام بارش برف خیلی ضعیف بوده وا خالی سنقر از خدمت رسانی شهرداری اصلا راضی نیستند.