استاندار اردبیل گفت: مجموعه پل معلق هیر که منجر به مهاجرت معکوس در این شهر شده است از مزیت‌های مهم گردشگری اردبیل محسوب می‌شود.

سید حامد عاملی گفت: سرمایه‌گذاری در مجموعه پل معلق هیر از نمونه‌های موفق سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است که موجب مهاجرت معکوس در این شهر شده و مزیت گردشگری اردبیل محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: سرمایه‌گذاری در این منطقه ادامه دارد و لازم است که مسئولان مربوطه به ویژه در شورای شهر و شهرداری هیر در جهت تامین زمین و ایجاد شرایط برای رونق بیشتر منطقه همکاری لازم را داشته باشند.

عاملی تاکید کرد: توجه به اجرای زیرساخت‌های ارتباطی این منطقه، ایجاد پارکینگ و راه دسترسی مناسب و همچنین تبلیغات گسترده در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو می‌تواند موجب رونق هرچه بیشتر پل معلق هیر باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: اجرای پروژه‌های موفق و خلاقانه‌ای مثل پل معلق هیر و مشگین‌شهر نقش مهمی در تحول گردشگری استان داشته‌اند و این صنعت را از تک قطبی بودن خارج کرده‌اند و در همین راستا اداره کل از تمامی طرح‌های سرمایه‌گذاری مبتکرانه در حوزه گردشگری حمایت می‌کند.

حسن محمدی ادیب افزود: همچنین اداره کل میراث‌فرهنگی استان توسعه گردشگری زمستانی را هم در برنامه‌های خود دارد تا از این طریق نیز به خروج صنعت گردشگری از فعالیت فصلی کمک کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.