مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت:توزیع نفت در مناطق دچار قطعی گاز در غرب خراسان رضوی آغاز شد.

غلام محمد احمدی مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: با توجه به قطعی گاز در آغاز توزیع نفت در شهرستان‌های غربی خراسان رضوی برخی مناطق، توزیع نفت سفید و گاز مایع در سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای آغاز شد.

او افزود: با توجه به تصمیمات ستاد بحران سبزوار و اعلام قطع گاز در توحیدشهر این شهرستان، توزیع نفت سفید و گاز مایع بین ساکنان این منطقه آغاز شد که بر این اساس، مقدار ۲۰ لیتر نفت سفید و یک کپسول ۱۱ کیلویی برای هر خانوار به طور علی الحساب، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار ادامه داد: هم اکنون ۱۲ هزار لیتر نفت سفید به منطقه توحیدشهر سبزوار، ارسال شده و هیچ نگرانی برای تامین سوخت ساکنان منطقه وجود ندارد.

احمدی بیان کرد: ذخیره سازی نفت سفید در غرب خراسان، به مقدار کافی انجام شده و توزیع آن به مرور صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه رفاه حال شهروندان از اولویت‌های کاری شرکت نفت است، تصریح کرد: در کمیته مقابله با بحران مقرر شد تا در صورت بروز قطعی در شبکه گازرسانی، با حضور واحد‌های سیار منطقه نسبت به توزیع سوخت مورد نیاز مردم اقدام شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تاکید کرد: بیش از پنج میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای امسال به روستا‌های فاقد گاز طبیعی غرب خراسان رضوی ارسال شده است.

احمدی اظهار کرد: توزیع سوخت زمستانی هفت هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار