سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: سینما بهمن توسط مالک خصوصی تخریب شد و قرار است به مجتمع فرهنگی ـ تجاری تبدیل شود.

علی بازگیر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: سینما بهمن توسط مالک اصلی به بخش خصوصی فروخته شده بود، هماهنگی لازم با خریدار جدید انجام شده و در صورت تغییر کاربری در این مکان مجموعه‌ای کامل با فضای ادارای، تجاری و همچنین سینما و پارکینگ احداث خواهد شد.

او می گوید: سینما بهمن اندیمشک در حدود ۴۰ سال قدمت داشت، سینما بهمن جزو سینما‌هایی بود که بار‌ها از سمت شهرداری بایست استحکام‌سازی می‌شد و با توجه فرسوده بودن سینما و تجهیزات آن همواره با بی‌رونقی و استقبال سرد شهروندان مواجه شده بود؛ بنابراین لزوم توجه و بازسازی را طلب می‌کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: در کارگروه‌های ویژه به این نتیجه رسیدیم که این سینما به دلیل فرسودگی و متروکه شدن با تغییر کاربری مواجه شده و به همین دلیل با رکود سینما و کم بودن مخاطب رو به تعطیلی و تخریب می‌رفت.

به گفته او نبود سالن‌های سینمایی مناسب و تجهیزات و امکانات جدید یکی از عوامل مهم ریزش مخاطب و عدم استقبال مردم از فیلم‌ها است.

بازگیر گفت: احداث سالن سینمای جدید علاوه بر رونق سینما سبب رقابت سالم بین سینما‌های فعال شهرستان اندیمشک می‌شود ، پیگیر هستیم تا روند اجرای ساخت این مجتمع سرعت بیش‌تری به خود بگیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه فرهنگی مهم در شهرستان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.