رئیس اداره گاز سبزوار گفت: بر اثر افت فشار گاز، جریان گاز برخی از مشترکان گاز این شهر از ساعتی قبل قطع شده است.

عباس نیکزاد رئیس اداره گاز سبزوار گفت: افزایش مصرف گاز، موجب افت فشار گاز در شهرستان سبزوار شده است و هم اینک گاز ۱۵ هزار مشترک شهر سبزوار قطع شده و روند قطعی گاز سایر مشترکان نیز ادامه دارد.

وی افزود: بر اثر برودت هوا و کاهش دمای شدید هوا میزان مصرف گاز در ناحیه گاز سبزوار به شدت افزایش یافته و هم اینک شهرستان سبزوار با افت فشار مواجه شده است.

نیکزاد بیان کرد: ورود موج سرمای پایدار در سطح کشور میزان مصرف گاز را به طور چشمگیری افزایش داده است که این موضوع اهمیت صرفه‌جویی را بیش از گذشته ضروری کرده است.

رئیس اداره گاز سبزوار تنها راه عبور از بحران کنونی گاز را همراهی مشترکان و صرفه جویی در مصرف گاز عنوان کرد و ادامه داد: انتظار آن است مشترکان گاز طبیعی با گرم کردن تنها یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی سایر اتاق‌ها در پایداری شبکه‌های گازرسانی مشارکت نمایند.

نیکزاد افزود: مصرف گاز یک‌ماه گذشته مشترکان خانگی شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۶ ۲۴ دی ۱۴۰۱
صادرات رو محدود کنید مشکل افت فشار حل می شود. درست است که صادرات سود بالایی دارد و دادن گاز ارزان دلچسب شما نیست اما مردم حق دارند از منابع خود استفاده کامل را ببرند چون هیچ دولتی از جیب خودش ضرر نمیدهد و همیشه مردم تاوان میدهند