کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی جدید از اواسط وقت امروز شنبه تا اواخر روز یکشنبه استان اصفهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

محمد رضا رفیعی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: این موج جدید بارشی از مناطق غربی وارد استان اصفهان می‌شود که بارش برف و باران را در مناطق غربی و جنوبی در پی خواهد داشت.

به گفته او، این سامانه تا فردا بیشتر مناطق استان را در بر می‌گیرد و شدت آن برای مناطق غربی و نیمه شرقی و تا حدود مناطق مرکزی پیش بینی شده است که بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید را به‌همراه دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: همچنین از روز سه شنبه این هفته سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد.

رفیعی خاطر نشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعت به منفی چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

او ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان منفی سه درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاشان با دمای هفت درجه بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۴ دی ۱۴۰۱
خدا رو شکر اوضاع آب اصفهان رو به بهبود می‌ره وسرچشمه کوهای بختیاری دراز برف شده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۵۴ ۲۴ دی ۱۴۰۱
موندم چهارشنبه هفته قبل زده بود برفو بارون کاشان یکشنبه و س شنبه برف شدید الان هبچی نزده چی شدپس ابرا رو چ بلای سرشون اومد