فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: خودروی حامل مواد مخدر با بیش از ۱۹ کیلو شیشه افغانی در خوی متوقف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان خوی اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی "ایواوغلی" در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق مواد مخدر در خوی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ سیدجلیل موسوی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی متهمان؛ مقدار ۱۹ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی کشف و ضبط کردند.

 وی تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خوردو پژو ۴۰۵ و سمند توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خوی با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در نیروی انتظامی برای ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.