فرماندار بجستان گفت: جلوگیری از بحران قطع گاز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیازمند همکاری بیشتر مردم و مدیریت مصرف گاز است.

حسن حیدری روز جمعه در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران بجستان ضمن تاکید بر آماده‌باش دستگاههای اجرایی در زمینه مدیریت و کاهش مصرف گاز برای جلوگیری از بروز بحران احتمالی افزود: اعضای ستاد بحران این شهرستان باید تمهیدات لازم جهت قطع احتمالی گاز را اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سرمای کم سابقه هوا و به تبع آن افزایش مصرف گاز مردم با رعایت الگو و مدیریت مصرف از هر گونه مشکل در روند تامین گاز جلوگیری کند و به پویش هر خانه یک اتاق گرم بپیوندند.

فرماندار بجستان با اشاره به تامین سوخت جایگزین و اضطراری (گازوئیل) در مرغداریهای بجستان گفت: جریان گاز مرغداریها و مساجد به جز مسجد جامع بجستان از عصر جمعه قطع شد و مرغداریها باید با سوخت جایگزین که قبل از این تهیه کرده اند نسبت به گرمایش این مکانها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مسجد جامع این شهرستان برای اسکان اضطراری در زمان وقوع هر گونه بحران و حوادث ناشی از آن در نظر گرفته شده است.

حیدری بیان کرد: همچنین برای صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از افت فشار مصرف گاز در بجستان همه نانوایی های مناطق شهری و روستایی این شهرستان به جز چهار نانوایی کشیک عصر جمعه تعطیل شدند.

به دنبال بارش شدید باران و برف و کاهش دمای هوا و یخبندان طی سه روز گذشته ستاد مدیریت بحران شهرستان بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی به حالت آماده باش کامل درآمد.

برچسب ها: قطع گاز ، سرمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار