مدیر املاک شهرداری کرمان گفت: اگر در گذشته، گرفتن یک سند، ۳ هفته به طول می‌انجامید، هم اکنون، هر هفته حداقل ۵ تا ۶ سند اخذ و به نام شهروندان می‌شود.

سعید شجاعی از افزایش سرعت انجام اموری از جمله دریافت استعلام از مناطق پنج‌گانه شهرداری و بررسی و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری، با تفکیک نیرو‌های مدیریت املاک و مستغلات شهرداری خبر داد.

او با اشاره به بهبود راندمان کاری نیرو‌ها در مدیریت املاک و مستغلات شهرداری، افزود: سعی کردیم نیرو‌هایی که بار فنی بیشتری دارند، به مجموعه املاک اضافه کنیم که این اقدام باعث افزایش سرعت عملکرد شده است.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان بیان داشت: اگر در گذشته، گرفتن یک سند، ۳ هفته به طول می‌انجامید، هم اکنون، هر هفته حداقل ۵ تا ۶ سند اخذ و به نام شهروندان می‌شود.

او تصریح کرد: در حال گردآوری کلیه  نقشه‌های تفکیکی شهرداری هستیم و در این فرایند، تیمی از سیستم املاک در حال شناسایی زمین‌های متعلق به شهرداری است که تا به حال مغفول مانده و کسی از آن‌ها اطلاعی نداشته است.

شجاعی با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۶۰ استعلام از مناطق پنج‌گانه گرفته می‌شود، افزود: یک‌سری از نیرو‌های مدیریت املاک و مستغلات شهرداری، امور مربوط به پاسخ استعلام مناطق را انجام می‌دهند و یک تیم نیز در حال بررسی و به‌روزکردن اطلاعات املاک شهرداری هستند.

او بیان داشت: رویه جداسازی نیرو‌ها در حوزه‌های مختلف که در این دوره انجام شده، نقش مهمی در سرعت‌دهی به امور داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار