ابراهیمی از آغاز ویژه برنامه‌های سالروز ولادت دخت نبی اکرم(ص) و هفته نکوداشت مقام مادر و زن در این استان با ادای احترام و تکریم همسران و مادران شهدای والا مقام خبر داد و گفت: مادران و همسران شهدا اسوه‌های حقیقی صبر و مقاومت هستند.

زهرا ابراهیمی  در حاشیه دیدار با مادران و همسران شهدای گرانقدر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به اینکه مادران و همسران شهدا همچون حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان آزاده و مسلمان بوده و عزت و افتخار برای استان هستند امسال بران شدیم تا علاوه‌بر برنامه‌هایی که ایجاد نشاط اجتماعی می‌کند نسبت به برنامه‌های محتوایی و آموزشی نیز ممارست ویژه داشته باشیم بر این اساس آغازگر برنامه‌های این ایام با ادای احترام به همسر و مادر شهیدان والامقام انجام شد.

وی افزود: مادران و همسران شهدا در دامن خود با تربیت فرزندانی دلاور و از جان گذشته و تحمل بسیاری از مشکلات در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این نظام الهی نقش اساسی داشته و دارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز در جامعه بیش‌از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، گفت: دیدار با خانواده شهدا بویژه همسران و مادران آنان و توجه به مسائل این قشر وظیفه مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار