استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روش‌های مدیریتی گذشته باید تغییر کند و جلسات هم اندیشی برگزار و ارتباطات بین بخشی می‌تواند خیلی از مشکلات را مرتفع کند، همه این موارد را با اراده قوی می‌توانید انجام دهید.

محمد کرمی گفت: این استان از شمال تا جنوب دچار بحران کم آبی است و باید از ظرفیت سدها، دریا و منابع آب بخوبی استفاده و طرح‌های آبرسانی به سرانجام رسانده شود تا مشکلات مردم کاهش یابد.

استاندار در ادامه گفت: در حوزه مسکن زیرساخت‌های مسکن نظیر ساخت جاده، برق، آب و تلفن و اینترنت و سایر امکانات رفاهی توسط دولت آماده و توسط خود مردم با اخذ تسهیلات ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: فعال سازی بازارچه‌های سیستان و بلوچستان با حضور خود مردم امکانپذیر هست و هر جا مردم ورود کرده‌اند موفقیت‌ها دوچندان شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان و دانشگاهیان در توسعه استان مهم هستند و از این ظرفیت برای تولید و اشتغال باید استفاده شود.

کرمی تصریح کرد: مردم و مسوولان با اراده قوی و با توکل بر خداوند تلاش کنند و این انقلاب را در همه صحنه‌ها بویژه حوزه اقتصادی با ظرفیت‌های فراوانی که کشور دارد پیروز کنند.

وی تاکید کرد: مدیران باید کف میدان باشند و از ظرفیت‌های سواحل مکران برای توسعه سیستان و بلوچستان بیشتر بهره برده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر سه ماه باید عملکرد مدیران این استان ارزیابی شود تا فعالیت آنان مورد بررسی قرار گیرد و اهداف و برنامه‌های آنان را مردم بدانند که چه میزان اجرایی شده است.

وی افزود: فعال کردن دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه موجب توسعه روابط اقتصادی، تجاری و سیاسی می‌شود.

کرمی اظهارداشت: آموزش و پرورش و دانشگاه نقش مهمی در تحول جامعه ایفا می‌کند و همچنین لزوم فعال کردن کارگروه‌های اندیشه ورزی در ادارات با پشتوانه دانشگاه‌ها ضروری است.

وی تصریح کرد: فرهنگ کار به نوعی در سیستان و بلوچستان از بین رفته و در این باره مردم و مسوولان تلاش کنند و به کار اهمیت بیشتری بدهند و استان را با نگاه تولیدی جلو ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار