شهردار شیراز با اشاره به همزمانی و تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: مدیریت شهری از این فرصت و ظرفیت‌های تقارن دو مناسبت، برای تقویت نشاط اجتماعی بهره ببرد.

محمدحسن اسدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز که به منظور هماهنگی برای نوروز ۱۴۰۲ تشکیل شد، گفت: خدمات‌رسانی به شهروندان و زائرین و گردشگران شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) را به بهترین نحو انجام می‌دهیم.

او با اشاره به همزمانی و تقارن عید نوروز و جشن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی، گفت: مدیریت شهری از این فرصت و ظرفیت‌های این تقارن، برای تقویت نشاط اجتماعی بهره برده و کلانشهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) میزبانی شایسته از زائران و گردشگران را به منصه ظهور می‌رساند.

شهردار شیراز گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نسبت به بسترسازی، پررنگ کردن نماد‌ها و عناصر شهری، مناسب‌سازی فضا‌های شهری و برنامه‌ریزی فعالیت‌های متناسب را عملیاتی کند.

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و غلامرضا غلامی رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نیز حضور داشتند، تمهیدات لازم برای ایجاد خدمات‌رسانی بهینه به زائران و گردشگران «شیراز، سومین حرم اهل‌بیت (ع)» تشریح و معاونان و مدیران نیز مسائل خود را در این مقوله مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار