مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سفر پر برکت رئیس جمهور به یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با تلاش ستاد دیه استان یزد و با برگزاری پویش مهربانی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان یزد، با همت نیکوکاران دارالعباده تعداد ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند. 

او صریح کرد: بدهی این مددجویان مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان بود که مبلغ ۵۹۴ میلیون تومان توسط کمیته صلح وسازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۶۶۳ میلیون تومان این تعداد زندانی از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.

عظیمی گفت: پویش مهربانی با شعار زندان جای مادران نیست از تاریخ ۱۵ دی ماه آغاز به کار کرده و در این مدت شاهد حضور بسیاری از نیکوکارانی بودیم که با کمک‌های کم و زیاد خود و در بسیاری از موارد هزینه‌های مراسمی همچون ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد را به امرآزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و موجب آزادی این تعداد زندانی از زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.