چندین پروژه ورزشی مختلف در شهرستان خوی، باحضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی و تأمین اعتبار شد.

میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ضمن حضور در پنجمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا، با حضور در مناطق مختلف شهرستان خوی، از پروژه‌های نیمه تمام بازدید و چندین طرح ورزشی را کلنگ زنی کرد.

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهر قطور با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان و همچنین زمین چمن مصنوعی دو روستای سلعکده و وار آغاز شد.

قره سید رومیانی در بازدید از روند احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری خوی گفت: با توجه به شرایط کنونی ورزشگاه و نیاز مردم و جوانان، انتظار داریم با تزریق اعتبار، این ورزشگاه تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به تمام برسد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان سپس در تمرینات تیم فوتبال اورین خوی حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و به درخواست نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک هزینه و تعداد ۲۰۰ عدد توپ فوتبال و ۲۰۰ دست لباس ورزشی نیز اختصاص یافت.

قره سید رومیانی در ادامه سفر خود، از ورزشگاه شهر قطور بازدید و ضمن بررسی مشکلات ورزشگاه، مبلغ ۲ میلیارد ریال از طرف وزارت ورزش و جوانان و مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طرف یک خیر خویی برای تعمیر و بازسازی قسمت‌های فرسوده این ورزشگاه اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.