فرماندار شهرستان هرسین گفت : ۲ هزارو ۳۱۰ فرصت شغلی در هرسین امسال ایجاد شده است.

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین گفت : بر اساس سند توسعه استان تعداد ۲ هزار و ۸۸۸ فرصت شغلی برای شهرستان هرسین پیش بینی شده است.

وی افزود: بر اساس داده‌های سامانه رصد تاکنون ۸۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال به میزان ۲ هزار و ۳۱۰ فرصت شغلی در شهرستان هرسین ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه شهرستان هرسین رتبه اول در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بر اساس سهمیه تخصیصی در استان را دارد، تصریح کرد: در شهرستان هرسین با جذب ۱۰۰ درصدی سهمیه تخصیصی به میزان چهار میلیارد تومان ۱۲۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

۴۳۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۴۳۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۱۰۹ میلیارد ریال امسال در راستای حمایت از جوانی جمعیت در این شهرستان پرداخت شده است.

صدرالله بابلی افزود: این میزان تسهیلات به منظور حمایت از جوانی جمعیت، از زمان ابلاغ شیوه‌نامه مربوطه از ۳۱ فروردین ماه تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: تسهیلات مذکور برای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت سه سال، فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت چهار سال و فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت پنج سال، فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت ۶ سال و فرزند پنجم به بعد ۱۰۰ میلیون تومان با دوره باز پرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقدام‌های عملیاتی و موثر جهت افزایش جمعیت جوان کشور فراتر از وظایف ابلاغی دستگاه‌ها باید موارد را نظارت و با دستگاه‌های دیگر همراهی کنند.

بابلی ادامه داد: در راستای حمایت از افزایش و جوانی جمعیت، زمین رایگان برای خانوار‌های دارای سه فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم و فرزندان سوم به بعد از تاریخ ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده اند برای ثبت نام دریافت تسهیلات حوزه زمین و مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.