مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های این صندوق در حمایت و پشتیبانی از کسب و کار‌های خُرد روستایی گفت : صندوق کارآفرینی امید از سال ۹۷ تا نیمه اول سال ۱۴۰، در کرمانشاه به حدود ۶ هزار نفر در قالب صندوق خُرد محلی زنان روستایی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

محمدطاهر عظیمی فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه در رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به کسب و کار‌های روستایی در استان کرمانشاه که در سرسرای شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت : صندوق کارآفرینی امید، حامی کسب و کار‌های خُرد و کوچک از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است و از کسب و کار‌های روستایی و عشایری نیز حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه در اجرای طرح حمایت از کسب و کار‌های خُرد روستایی واقعا عملکرد موفقی داشته است، گفت: در این طرح به حدود ۶ هزار زن تسهیلات قرض الحسنه با آسان‌ترین تضامین فقط با یک برگ سفته پرداخت شده که این امر موجب رونق و درآمد زنان خانه دار و کمک به اقتصاد خانواده و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها شده است.

عظیمی‌فشی به اجرای طرح روستای بدون بیکار یا طرح هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه در استان اشاره کرد و گفت: طرح حمایت از صندوق‌های خُرد محلی یا محلات حاشیه نشین در راستای کمک و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و محروم محلات حاشیه نشین یکی دیگر از طرح‌های مهم این صندوق در استان است که در حال اجرای آن هستیم.

وی از تشکیل ۲۵۱ صندوق خُرد محلی یا محلات حاشیه نشین در راستای کمک به درآمد و اقتصاد زنان خانه دار این محلات و مناطق خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.