مدیرکل بانوان استانداری لرستان گفت: نمایشگاه توانمندسازی بانوان همزمان با روز مادر در لرستان برپا می‌شود.

فریبا ولی پور، مدیرکل بانوان استانداری لرستان اظهارداشت: به‌مناسبت هفته زن و مادر برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از برنامه‌های این ایام، برگزاری نمایشگاه توانمندسازی بانوان است که در برخی از شهر‌های استان برگزار می‌گردد و در این نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان در بخش‌های خوراکی و صنایع دستی عرضه می‌شود.

او افزود: همچنین جشنواره بانوی تمدن‌ساز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته زن برگزار می‌شود و طی این برنامه از بانوان نخبه و موفق نیز تجلیل به عمل می‌آید.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، ارائه خدمات درمانی و دارویی، سلسله نشست‌های تبیینی با موضوع ویژگی‌های حضرت زهرا (س) از دیدگاه امام (ره)، دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از طرح‌های کارآفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی برای بانوان از دیگر برنامه‌هایی است که به همین مناسبت در استان برگزار می‌شود.

ولی پور با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: بانوان در همه عرصه‌ها نقش بسیار ممتاز و ویژه‌ای دارند و در هر فعالیتی که بانوان حضور داشته‌اند همیشه پیشران بوده و نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

او بیان کرد: بانوان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر عرصه‌ها بسیار موفق عمل کرده‌اند و بانوان با تاسی از زندگی حضرت فاطمه (س) می‌توانند در همه عرصه‌ها بدرخشند.

برچسب ها: استانداری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.