فرمانده انتظامی لرستان در پیامی، شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی را ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی برشمرد.

در متن پیام سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی آمده است: حماسه ۹ دی حضور با صلابت و با بصریت ملت بزرگ ایران اسلامی بود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب که خون بهاء شهداء و ایثارگران است.

۹ دی سناریوی طراحی شده سلطه و جبهه مشترک آن‌ها با ضد انقلاب را برملا کرد و چهره واقعی فتنه‌گران را که در قالب نفاق جدید شکل گرفته بود تا به دیانت و جمهوریت انقلاب اسلامی خیانت نماید را آشکار ساخت.

حماسه ۹ دی معرفت امت اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی و بصیرت و تبعیت آن‌ها از ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را به نمایش گذاشت.

۹ دی وحدت اقشار و اقوام مختلف مردم در حفاظت و صیانت از انقلاب و ایران اسلامی را نشان داد و مصداق بارز وحدت ملی و انسجام اسلامی مردم عزیز برای دفاع از نظام بود.

عوامل فتنه در سال ۸۸ از طریق اردوگاه استکبار جهانی پشتیبانی مالی و فکری می‌شدند تا خواسته و اهداف آن‌ها را در داخل کشور پیاده نمایند و این خیانت به آرمان‌های انقلابی مردم ایران اسلامی بوده است و ابعاد این خیانت را در رسانه‌های خارجی و موضع‌گیری‌های مسئولان آمریکایی، اسرائیلی، غربی و عناصر خارج‌نشین ضدانقلاب به وضوح می‌توان مشاهده کرد و هدف فتنه گران ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران اسلامی و براندازی حاکمیت دینی بود.

این حماسه باید در تاریخ ملت ایران جاودانه بماند و به نسل‌های آینده سینه به سینه منتقل شود و این ممکن نیست مگر با روشنگری و آگاه‌سازی و گرامیداشت یاد و خاطره این حرکت الهی و حسینی (ع) به عنوان یک فرضیه دینی و ملی.

شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، یکپارچگی و یکرنگی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی بود.

اینجانب فرارسیدن سالروز حماسه پرشکوه ۹ دی، روز اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری بی بدیل مردم ایران اسلامی را به خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و مردم قدرشناس لرستان و همکاران خدوم و خانوداده‌های آنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.