رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بارندگی اخیر نعمت پر برکتی است که در روستا‌ها و شهر تشنه یزد نوید بخش زمستانی پر بارش برای استان کویری یزد است.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: به دلیل تعدد حفر چاه‌های جذبی و هدایت درست آب به جوی‌ها و به طور کلی باتوجه به تمهیدات ایجاد شده، نسبت به گذشته آبگرفتگی در سطح شهر کمتر رخ داد.

او افزود: البته در برخی نقاط شهر آبگرفتگی ایجاد شد، امید است شهرداری برای حل آبگرفتگی در این نقاط شهر نیز چاره‌ای اندیشیده و در اسرع وقت اقدام نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مسیل شهر یزد مطرح کرد:  در سال‌های گذشته مسیل شهر ادامه پیدا نکرده است و به همین دلیل آب به خوبی هدایت نمی‌شود موضوعی که یکی از دغدغه‌های شورای ششم است، لذا طرحی تهیه شده است و در حال بررسی است که مسیل شهر ادامه یابد تا معضل آب‌های سطحی در یزد حل شود.

او خاطرنشان کرد: ضرورت دارد دستگاه‌های دیگر که مرتبط هستند از جمله اداره آب منطقه‌ای نیز برای احداث مسیل آب همکاری لازم را داشته باشند.

سیفی در خصوص سفر رئیس جمهور به یزد نیز گفت: برنامه ریاست جمهوری با دیدار مردمی در میدان امیرچقماق یزد آغاز می‌شود، امیدواریم همانطور که در همه صحنه‌ها مردم دارالعباده یزد برای دفاع از نظام و انقلاب حضور باشکوه داشته اند باردیگر با حضور خود حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران نشان دهند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر یزد، هرچه حضور اقشار مختلف مردم گسترده‌تر باشد قطعا دشمنان اسلام نا امید‌تر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.