همایش پدافند سایبری با موضوع بررسی تهدیدات زیرساختی اخیر کشور امروز در استانداری کرمان برگزار شد.

همایش پدافند سایبری با موضوع بررسی تهدیدات زیرساختی اخیر کشور با حضور مسئولان حراست‌ها، دبیران پدافند غیرعامل و مسئولان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان کرمان امروز در استانداری کرمان  برگزار شد.

ابراهیم کریمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، صبح امروز ۲۱ دی ماه در این همایش یاد و خاطره شهیدان و سردار پرافتخار جهان اسلام، سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: حاج قاسم سلیمانی، سال‌های زیادی را در استان کرمان به نوعی کار پدافند غیرعاملی انجام داد.

او افزود: شهید سلیمانی در تامین امنیت اقصی نقاط استان کرمان، شب و روز وقت گذاشت تا زیرساخت‌های توسعه استان کرمان هم بر پایه امنیت برقرار شود و بتوانیم توسعه را در همه جای استان کرمان به صورت پایدار و متوازن پیش ببریم.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، از برگزاری همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت و شورای پدافند غیرعامل جنوب استان طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ دی ماه جاری سخن گفت. 

او با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه سایبری بیان کرد: با وفاق همه مسئولان حراست‌ها، دبیران پدافند غیرعامل و مسئولان فناوری اطلاعات دستگاه‌ها می‌توان در این حوزه به خوبی وارد شد تا مصونیت‌سازی اتفاق بیافتد.

کریمی تصریح کرد: باید ادبیات موضوعی و تخصصی را به هم نزدیک کنیم تا کار‌ها به درستی پیش رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.