وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

پروژه یادمان شمس تبریزی تکمیل خواهد شد

ضرغامی در بازدید از یادمان شمس تبریزی در خوی گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از اعتبارات ملی و استانی، پروژه را از حالت نیمه توقف خارج کنیم.

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از یادمان شمس تبریزی در خوی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شمس تبریزی برندی برای این شهر و منطقه محسوب می‌شود و در شهر ریشه دار و با هویتی مثل خوی، جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: شخصیت شمس تبریزی در نوع خود بی‌بدیل است که با توجه به این جایگاه، طرح خوب و جامعی به عنوان یادمان این شخصیت والا تهیه شده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معماری تهیه شده برای این یادمان را زیبا عنوان کرد و ادامه داد: البته این یادمان به علت مشکلات اعتباری، در بعضی مقاطع به کندی جلو رفته است و تلاش می‌کنیم با استفاده از اعتبارات ملی و استانی، پروژه را از حالت نیمه توقف خارج کنیم. 

ضرغامی از بررسی کامل و ویژه طرح یادمان شمس تبریزی خبر داد و اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور هم برای این یادمان اعتبار مصوب شد، ولی مقداری روند تخصیص اعتبار مثل پیش بینی‌ها نیست که تلاش می‌کنیم این روند بهتر شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر یکروزه به خوی، ضمن بازدید از یادمان شمس تبریزی، از بازار تاریخی این شهر هم بازدید کرد.

بازدید ضرغامی از بازار خوی

قرار است ضرغامی در همایش شمس و مولانا در خوی سخنرانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.