حجت‌الاسلام مهدی عظیمی، استاد حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام مهدی عظیمی، استاد حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک، کارشناس برنامه‌های مذهبی صدا و سیمای استان مرکزی، واعظ قدیمی و معروف شهر اراک دار فانی را وداع گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی درگذشت این روحانی مردمدار، بی ریا، ساده زیست و با اخلاص را به مردم و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوید.

مرحوم حُجت‌الاسلام شیخ مهدی عظیمی متولد ۱۳۱۹ است که صبح امروز در سن ۸۲ سالگی پس از تحمل دوران کسالت دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبودش شتافت.

ایشان از ۱۳ سالگی وارد حوزه علمیه مرحوم حاج محمد ابراهیم خوانساری شهر اراک شده و آغاز به تحصیل کرده و در محضر اساتیدی مثل مرحوم آیت الله ضل الله نصیرالاسلامی و آیت الله شیخ محمد امامی خوانساری و دیگر بزرگان به تحصیل علوم دینی پرداخت.

مرحوم حُجت‌الاسلام عظیمی در اوج طلبگی با بیان بسیار شیوا و بلیغ خود تمامی طالبان علم را مجذوب خود نمود و تکیه بر جایگاه رفیع استادی زده و بیش از ۶ دهه شاگردان بسیاری را تربیت نمود و دانشگاهیان عزیز هم از وجود ایشان در مراکز تربیت معلم، دانشگاه اراک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک استفاده نمودند ودر سنگر محراب و منبر خالصانه و صادقانه در خدمت مومنین و مومنات بوده و ترویج احکام اسلامی کردند.

مرحوم حُجت‌الاسلام عظیمی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از مبارزان با طاغوت و رژیم شاهنشاهی بوده و در راهپیمایی‌ها و تحصن‌های مردمی بر علیه طاغوت حضور پُر رنگ و تاثیر گذار داشت.

ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تمام وجود تابع بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل (ره) و ولایت فقیه بوده و از چهره‌های معروف و محبوب مردم بود و با اخلاق نیک و تواضع بالا همگان را جذب می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین مستی
۱۳:۳۷ ۲۱ دی ۱۴۰۱
نام پدر خدا بیامرزدش حجت اسلام مهدی عظیمی چیست برای نماز می خواهم