رئیس گروه سلامت علوم پزشکسی مشهد گفت: اجرای برنامه نظام مراقبت سندرومیک کرونا و آنفلوآنزا در مدارس خراسان رضوی اجرا می‌شود.

محمد احمدیان رئیس گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهداجرای برنامه نظام مراقبت سندرومیک کرونا و آنفلوآنزا در مدارس خراسان رضوی گفت: برنامه نظام مراقبت سندرومیک کرونا و آنفلوآنزا در مدارس اجرا می‌شود که مرحله اول آن مراقبان سلامت، والدین، مدیران، معاونان، معلمان و دانش‌آموزان هستند.

او افزود: در اجرای این طرح و در بازدید از مدارس همه دانش‌آموزان در محیط مدرسه باید از ماسک استفاده کنند و دانش‌آموزان علامت دار به خانه بر گردند ضمن اینکه در شهر‌های نارنجی و قرمز بوفه‌ها بسته است و اجازه فعالیت ندارند.

رئیس گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مراقبان سلامت برنامه کنترل و تب سنجی دانش‌آموزان را در لحظه ورود به‌طور مستمر انجام می‌دهند، و اگر تب بالای ۳۹ درجه و علائم سرماخوردگی در کسی بود آن فرد اجازه ورود ندارد.

احمدیان بیان کرد: در این خصوص جلسات مشترکی میان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور نمایندگان نواحی ۷ گانه مشهد و منطقه تبادکان و همچنین والدین دانش آموزان برای ارائه آگاهی‌های لازم در مباحث مختلف حوزه سلامت برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار