از سه شنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی امروز بارش در جنوب شرق کاهش یافته و در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان همدان، لرستان و به صورت پراکنده در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران خراسان شمالی و شمال استان‌های سمنان خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پیش بینی می شود بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.

همچنین امروز دوشنبه در نوار شمالی و برخی مناطق غرب کشور بارش ادامه خواهد داشت با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد نیمه شمالی و غرب فارس جنوب و غرب اصفهان، غرب یزد بارش باران و برف رخ می‌دهد در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف انتظار می‌رود.

سه شنبه بارش در شمال غرب کاهش می‌یابد و در استان‌های اردبیل گیلان مازندران، گلستان و ارتفاعات رشته کوه البرز ادامه خواهد داشت. همچنین در جنوب غرب مناطقی از غرب مرکز شرق شمال شرق هرمزگان، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

گفتنی است در فارس، بوشهر و کرمان بارش از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

چهارشنبه در برخی مناطق یزد، اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران سمنان شمال آذربایجان شرقی اردبیل، گیلان غرب مازندران و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

از سه شنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور کاهش محسوس دما پیش بینی می شود. کاهش دما در شمال شرق بین ۱۰ تا ۱۵ درجه و در شمال غرب و شرق کشور بین ۷ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

یکشنبه تا پنج شنبه دریای خزر از بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه شرق خلیج فارس و از سه شنبه تا پنج شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار