سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران در برخی از نقاط کشور خبر داد.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه بارش در جنوب شرق کاهش می‌یابد و بارش در سواحل شمالی تقویت می‌شود و گستره بارش مناطق شمال غرب و مناطقی از غرب مانند کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و نیز خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را در برخواهد گرفت.

همچنین در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش به صورت برف خواهد بود، دوشنبه بارش در نوار شمالی و برخی مناطق غرب کشور ادامه خواهد داشت و در ضمن با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد شمال و غرب فارس جنوب و غرب اصفهان بارش باران و برف رخ می‌دهد، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف انتظار می‌رود.

سه شنبه بارش در شمال غرب کاهش می‌یابد و در استان اردبیل گیلان مازندران و گلستان ارتفاعات رشته کوه البرز ادامه خواهد داشت. همچنین در جنوب غرب مناطقی از غرب مرکز شرق شمال شرق و در شمال سیستان و بلوچستان ارتفاعات هرمزگان و استان کرمان بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود در فارس، بوشهر و کرمان بارش شدت خواهد داشت.

در اواخر وقت این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود. چهارشنبه در برخی مناطق یزد اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

همچنین در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال خراسان رضوی، بارش پیش بینی می‌شود،پنجشنبه بارش به استان گیلان و شرق اردبیل محدود می‌شود.

گفتنی است، طی روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه دریای خزر از بعد از ظهر یکشنبه تا سه شنبه شرق خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه غرب خلیج فارس مواج و متلاطم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار