واوت وگهورست مهاجم هلندی که در جام جهانی با مسی درگیری لفظی داشت در لیست خرید باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

واوت وگهورست مهاجم هلندی باشگاه برنلی که به صورت قرضی در بشیکتاش بازی می‌کند در لیست خرید باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته و این تیم پس از جدایی کریستانو رونالدو به دنبال جایگزین او خواهد بود.

هدف قبلی اریک تن هاخ، کودی گاکپو هلندی بود که این بازیکن در نهایت به لیورپول پیوست. قبل از او نیز شیاطین سرخ به دنبال انتقال قرضی ژائو فلیکس یا برگشت ممفیس دیپای بودند که نتوانستند به این امر دست پیدا کنند.

حالا جدی‌ترین گزینه این تیم، وگهورست ستاره تیم ملی هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل آرژانتین است. این بازیکن در پایان بازی با لیونل مسی و دیگر بازیکنان آرژانتین درگیری لفظی نیز داشت.

وگهورست ستاره هلند در ۱/۴ نهایی مقابل آرژانتین که توانست به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود و ۲ گل را وارد دروازه آرژانتین کند. در پایان بازی با مسی درگیری لفظی هم داشت، ممکن است در زمستان راهی منچستر یونایتد شود. وگهورست روز گذشته و پس از گلزنی برای بشکیتاش مقابل کاسیم‌پاشا، خوشحالی گل ویژه‌ای مقابل هواداران تیمش انجام داد که به نظر می‌رسید کلمه bye (خداحافظی) را به زبان می‌آورد و این خوشحالی جدایی این بازیکن را محتمل‌تر کرد.

برچسب ها: مسی ، رونالدو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار