هادی ساعی گفت: در روستا‌هایی که ۵۰ تکواندوکار داشته باشند خانه تکواندو راه اندازی و تجهیز می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در جمع اعضای هیئت تکواندوی گلپایگان از راه اندازی خانه تکواندو در روستا‌های کشور خبر داد و گفت: در روستا‌هایی که ۵۰ تکواندوکار داشته باشند خانه تکواندو دایر می‌شود.

هادی ساعی با اشاره به فعالیت هزار تکواندوکار در این شهرستان افزود: در صورت ساخت خانه تکواندو در شهرستان گلپایگان و رسیدن جمعیت تکواندوکا‌های این شهرستان به ۵ هزار نفر، فدراسیون تکواندو تجهیزات مورد نیاز را تامین و خانه تکواندوی گلپایگان را به دستگاه هوگوی الکتریکی مجهز می‌کند.

در حاشیه این نشست، خانه تخصصی و استعدادیابی تکواندوی گلپایگان افتتاح شد. این مرکز در مکانی استیجاری به مساحت ۲۵۰ مت مربع و با هزینه ۷۵۰ میلیون ریالی خیران و آورده شخصی تجهیز و راه اندازی شده است.

رئیس فدراسیون تکواندو در سفر به اصفهان هم از حمایت نکردن مسئولان ورزش استان اصفهان از این رشته مدال‌آور المپیکی گلایه کرد.

هادی ساعی در این سفر با مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و آیت الله سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان دیدار کرد.

او در این دیدارها، گزارشی از عملکرد تکواندو ایران و اصفهان ارائه و از عملکرد هیئت تکواندو استان اصفهان در زمان ریاست شهرام الله‌آبادی قدردانی کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو با گلایه از کم توجهی مسئولان ورزش استان به این رشته ورزشی گفت: استان اصفهان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین قطب‌های تکواندو در ورزش کشور است و ملی پوشان دارد، اما این رشته و ورزشکاران آن از طرف مسئولان حمایت نمی‌شوند و این کم توجهی در آینده به این رشته لطمه خواهد زد.

 

راه اندازی خانه تکواندو در روستا‌ها

راه اندازی خانه تکواندو در روستا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خییلی هم عالی کلیه فنون رزمی راهم تعلیم بدن ممنون هم میشویم